Marketing psykologi: Sådan skaber du en uimodståelig freebie

Om dette projekt

Hvordan får du et stabilt flow af nye e-mail adresser til din mailing liste? En uimodståelig freebie er et rigtigt god bud. Vil du lære at skabe den perfekte freebie, så er dette kursus til dig.

På kurset lærer du:
  • Hvordan en freebie kan understøtte din markedføring og give dig et flow af nye abonnenter til dit nyhedsbrev
  • Hvordan du laver en uimodståelig freebie med en trin-for-trin guide
  • Hvordan du følger op og sælger til dine nye abonnenter
  • Hvad du skal have styr på, i forhold til markedsføringsloven, når du arbejder med freebies
Beskrivelse

I dette kursus får du en grundig introduktion til konceptet “freebies”, og hvordan du kan bruge det, til at skabe et større flow af leads til din virksomhed. I løbet af kurset vil du blive præsenteret for 15 klassiske freebies, som du med stor fordel kan tilpasse din målgruppe og dit budskab.

Du vil komme igennem en trin-for-trin guide til, hvordan du opbygger en uimodståelig freebie, der kan skaffe dig et flow af nye e-mail abonnenter, og selvfølgelig hvad lovgivningen er på området.

Et lead fra en freebie, konverterer sjældent til en kunde af sig selv, derfor skal vi også kigge på opfølgningen – så din freebie skaffer dig betalende kunder.

Arbejder du med leadgenerering og/eller e-mail markedsføring? Overvejer du at teste en freebie af på din målgruppe, men vil gerne have nogle gode tips inden du går i gang? Eller har du allerede arbejdet med konceptet og erfaret, at det passer godt til din markedføring, men savner inspiration til din næste freebie, så er dette kurset til dig.

Kontakt os

    Kategori
    Marketing
    Udbyder
    GoLearn