Med plan2learn har du én samlet indgang til alt dit arbejde med kursusadministration, som fjerner dine manuelle opgaver gennem automatisering, overblik og samlet styring.
Du kan nemt vedligeholde alle kurserne i jeres katalog, sammensætte nye kurser og tilgå et avanceret overblik over kursisternes progression.
Kursister kan selv gå på opdagelse i dit kursuskatalog, tilmelde sig deres ønskede kurser, og selv holde styr på deres fremskridt under deres personlige “min side”.
Med medarbejdere fordelt på målgrupper, og med automatisk afsendelse af kurser behøver du aldrig lave den samme opgave 2 gange.
I plan2learn har du altid overblik over dine kursusopgaver med hjælp fra automatiske påmindelser!
Medarbejdere kan nemt tilgå deres kurser på farten, uanset hvilken device de foretrækker og på alle tider af døgnet.
Det er simpelt at oprette, vedligeholde og tilpasse kurser i plan2learn. Platformen skelner mellem kurser og hold, hvor du kan bestemme fælles detaljer på kursusniveau, mens du justerer specifikke oplysninger på holdniveau.
Du har mulighed for at opsætte kursus-skabeloner, så du altid kan genbruge din opsætning, hvis du laver flere kurser, der ligner hinanden.
Kursister tildeles automatisk en plads ved tilmelding, og systemet sørger selv for at tilmelde kursister i forbindelse med obligatoriske kurser og læring.
Dine kursister vil nemt kunne holde overblik over deres kurser og læringsforløb, da alle deres aktiviteter, kurser og materialer er samlet på deres egen side.
Kursister kan selv gå på opdagelse i kursuskataloget, tilmelde sig kurser og holde styr på deres fremskridt.
Hvis en kursist tilmelder sig et længere læringsforløb, hvor der er flere kurser og aktiviteter som skal gennemføres, så vil læringsforløbet have sit eget dashboard med et samlet overblik. Her kan kursisten se de forskellige kurser og aktiviteter, åbne relevant materiale, og starte deres læring.
I plan2learn har du altid overblik over dine kursusopgaver med hjælp fra automatiske påmindelser!
Ved at oprette opgaver til dig selv eller andre, sørger platformen for, at du aldrig glemmer dine deadlines – alt fra booking af forplejning til udsendelse af kursusbeviser.
Har du en fast liste af opgaver, der følger dig fra kursus til kursus? Lav din egen opgaveskabelon, så du kan spare tid og genbruge den igen og igen.
Disse opgaver bliver vist som notifikationer på din administratorforside og vil blive ved med at påminde dig, indtil de er klaret.
Opgaverne dukker op på din kalendervisning, afhængigt af den opfølgningsdato, som du selv vælger.
Som privat kursusudbyder vil du kunne bygge dit eget kursuskatalog, hvor du nemt kan designe og fremvise dine kurser og aktiviteter til dine kunder. Dette kunne være e-læring, fremmødeundervisning, eller længere blended learning forløb.
Dine kunder vil nemt kunne fremsøge relevante kurser, og have muligheden for at abonnere på de aktiviteter, som de vil holdes ajour med fremover.
Med plan2learn får du en online oversigt over alle kurser og aktiviteter, både som kursist og administrator. Du kan filtrere dem ved at søge eller ved hjælp af tags. Du kan også forespørge på nye kurser, og få automatisk besked, når der bliver udbudt et nyt kursus.
Det intuitive flow i Plan2learn gør det nemt for dig, som kursist, at tilmelde dig. Du har blandt andet mulighed for at synkronisere aktiviteterne med din kalender, modtage påmindelser, se en tidsplan og få en kørselsvejledning.
Kursusadministration bliver lettere med plan2learn. Systemet kan automatisk håndtere mange opgaver, såsom venteliste-håndtering, udsendelse af bekræftelser, påmindelser, kursusbeviser, print af deltagerlister osv.
Når kurset er afholdt kan du blandt andet bruge plan2learn til evaluering, samt registrering af fremmøde og gennemførsel. Du kan nemt udtrække data til Excel og pdf, med henblik på rapportering og statistik.
“Kursusadministration med Plan2learn løser udfordringer for os gennem automatisering, overblik og samlet styring. Uddannelseslæger har eksempelvis obligatoriske forløb. De bliver nemt tilmeldt, og derefter, kører alt korrespondance automatisk, og vi kan efterfølgende bruge systemet til at dokumentere, at uddannelseslægerne har gennemført deres påkrævede uddannelse”
Mia Nørby, systemansvarlig i Region Nord
Som kursist kan du nemt finde og tilmelde dig kurser via kursuskataloget. Du har desuden en personlig side, hvor du kan holde overblik over dine kommende og gennemførte kurser, samt downloade dokumentation for disse
Som underviser har du din egen personlige side i plan2learn. Du kan nemt registrere fremmøde på dine hold, se de forskellige undervisningsmaterialer, og tilgå resultaterne for dine kursister.
Som administrator undgår du at gentage den samme proces, hver gang du skal oprette et kursus. I plan2learn behøver du kun at oprette komponenter, så som bekræftelser, notifikationer, påmindelser, adresser og evalueringer én gang.
Som leder får du overblik over dine medarbejderes kompetencer og aktiviteter. Med statusrapporten kan du hurtigt orientere dig om medarbejdernes tilmeldinger og obligatoriske kurser og certificeringer med udløb.