Med plan2learn har du én samlet indgang til alt dit arbejde med kursusadministration, som fjerner dine manuelle opgaver gennem automatisering, overblik og samlet styring.
Du kan nemt vedligeholde alle kurserne i jeres katalog, sammensætte nye kurser og tilgå et avanceret overblik over kursisternes progression.
Kursister kan selv gå på opdagelse i dit kursuskatalog, tilmelde sig deres ønskede kurser, og selv holde styr på deres fremskridt under deres personlige “min side”.
Med medarbejdere fordelt på målgrupper, og med automatisk afsendelse af kurser behøver du aldrig lave den samme opgave 2 gange.
Byg unikke onboardingforløb til dine forskellige afdelinger, og send kurserne automatisk. Hold overblikket over enkelte medarbejderes forløb i dashboardet.
Medarbejdere kan nemt tilgå deres kurser på farten, uanset hvilken device de foretrækker og på alle tider af døgnet. De kan endda tilgå deres kurser i Microsoft Teams med vores Teams-app.
Med plan2learn kan du sætte hele din kursusadministration på autopilot, og sætte strøm til de manuelle processer, som kan sluge mange af dine ressourcer. Dette kan dække over alt fra målretning og tilmelding af kurser, evaluering, gennemførsel af læring og administratorernes opgavestyring.
Som privat kursusudbyder vil du kunne bygge dit eget kursuskatalog, hvor du nemt kan designe og fremvise dine kurser og aktiviteter til dine kunder. Dette kunne være e-læring, fremmødeundervisning, eller længere blended learning forløb.
Dine kunder vil nemt kunne fremsøge relevante kurser, og have muligheden for at abonnere på de aktiviteter, som de vil holdes ajour med fremover.
Onboarding kan ofte være en tids –og ressourcekrævende proces, men plan2learn lader dig sætte processen på autopilot. Når du bruger plan2learn til din onboarding vil du kunne se frem til:
Med plan2learn får du en online oversigt over alle kurser og aktiviteter, både som kursist og administrator. Du kan filtrere dem ved at søge eller ved hjælp af tags. Du kan også forespørge på nye kurser, og få automatisk besked, når der bliver udbudt et nyt kursus.
Det intuitive flow i Plan2learn gør det nemt for dig, som kursist, at tilmelde dig. Du har blandt andet mulighed for at synkronisere aktiviteterne med din kalender, modtage påmindelser, se en tidsplan og få en kørselsvejledning.
Kursusadministration bliver lettere med plan2learn. Systemet kan automatisk håndtere mange opgaver, såsom venteliste-håndtering, udsendelse af bekræftelser, påmindelser, kursusbeviser, print af deltagerlister osv.
Når kurset er afholdt kan du blandt andet bruge plan2learn til evaluering, samt registrering af fremmøde og gennemførsel. Du kan nemt udtrække data til Excel og pdf, med henblik på rapportering og statistik.
“Kursusadministration med Plan2learn løser udfordringer for os gennem automatisering, overblik og samlet styring. Uddannelseslæger har eksempelvis obligatoriske forløb. De bliver nemt tilmeldt, og derefter, kører alt korrespondance automatisk, og vi kan efterfølgende bruge systemet til at dokumentere, at uddannelseslægerne har gennemført deres påkrævede uddannelse”
Mia Nørby, systemansvarlig i Region Nord
Som kursist kan du nemt finde og tilmelde dig kurser via kursuskataloget. Du har desuden en personlig side, hvor du kan holde overblik over dine kommende og gennemførte kurser, samt downloade dokumentation for disse
Som underviser har du din egen personlige side i plan2learn. Du kan nemt registrere fremmøde på dine hold, se de forskellige undervisningsmaterialer, og tilgå resultaterne for dine kursister.
Som administrator undgår du at gentage den samme proces, hver gang du skal oprette et kursus. I plan2learn behøver du kun at oprette komponenter, så som bekræftelser, notifikationer, påmindelser, adresser og evalueringer én gang.
Som leder får du overblik over dine medarbejderes kompetencer og aktiviteter. Med statusrapporten kan du hurtigt orientere dig om medarbejdernes tilmeldinger og obligatoriske kurser og certificeringer med udløb.