Vi samler alt dit arbejde med kursusadministration i en samlet digital platform. Ved hjælp af hurtig oprettelse af kurser, brug af skabeloner, og opsætning af målgrupper kan du sætte hele din kursusadministration på autopilot.
Du vil give dine kunder et samlet katalog for alle dine kurser og aktiviteter, hvor de nemt kan fremsøge nye kurser. Du vil også give dem et samlet overblik over deres nuværende forløb, og lade dem tilgå kurset med få klik.
En kunde kan selv søge sig rundt i dit kursuskatalog, finde sit ønskede kursus, tilmelde sig og gennemføre undervisningen, alt sammen uden du skal løfte en finger. Du giver altså dine kunder hjælp til selvhjælp, mens du selv får frie hænder.
Sammensæt en digital kursusforretning, hvor hele dit kursusudbud er samlet ét sted, og nemt kan søges frem..
Opsæt dit eget kundehierarki, hvor alle dine kunder vil fremgå i et samlet overblik, så du altid har styr på abonnementer og fakturering.
Du vil nemt kunne oprette ressourcer som undervisere, lokaler og andre værktøjer, og styre deres ledighed. Dette gør booking af ressourcer nem og overskuelig.
Som privat kursusudbyder vil du kunne bygge dit eget kursuskatalog, hvor du nemt kan designe og fremvise dine kurser og aktiviteter til dine kunder. Dette kunne være e-læring, fremmødeundervisning, eller længere blended learning forløb.
Dine kunder vil nemt kunne fremsøge relevante kurser, og have muligheden for at abonnere på de aktiviteter, som de vil holdes ajour med fremover. Du vil kunne bygge dit eget kundehierarki, hvor alle dine kunder, og de kurser som de har indkøbt, vil være illustreret.
Dine kunder vil nemt kunne holde overblik over hele dit udbud af kurser og læringsforløb, da du kan opsætte kurserne i kategorier, såsom salg, sundhed etc.
Kunder kan selv gå på opdagelse i kursuskataloget, tilmelde sig ønskede kurser og holde styr på deres fremskridt på deres egen side.
Hvis en kunde tilmelder sig et længere læringsforløb, hvor der er flere kurser og aktiviteter som skal gennemføres, så vil læringsforløbet have sit eget dashboard med et samlet overblik.
Når en kunde køber ind på et af dine kurser, så vil du have muligheden for at give kundens ledere adgang til vores ledermodul. Her vil en kursusansvarlig leder få en komplet oversigt over alle sine kursister, hvilke kurser og aktiviteter de allerede er tilmeldt, og hvilke certificeringer de har opnået.
Med lederoverblikket vil det altid være tydeligt, hvornår en opgave mangler godkendelse, eller hvornår en leder skal træde til for at hjælpe kursister videre i processen. Der kan også opsættes automatiske notifikationer, så ledere altid vil blive underrettet om deres kursister.
Du vil nemt kunne håndtere alle de nødvendige ressourcer, som eksempelvis undervisere, lokaler, værktøjer osv. Det er op til dig om en undervisers ledighed skal styres af en administrator, eller af underviseren selv.
Booking af en underviser kan håndteres gennem en kalendervisning, hvor det hurtigt vil være tydeligt om de er ledig eller ej. Herfra kan en administrator nemt booke underviser, lokaler, eller værktøjer, som skal benyttes til undervisningen.
”Kursuskoordinatorer kan se alt på én gang. De har et samlet overblik over de forskellige instruktører og deres skema, så de hurtigt kan se, hvem der er ledige på hvilken dag. Derfor kan de hurtigt give svar til vores kunder, og fortælle dem de relevante detaljer om bookingen. Det har gjort hverdagen nemmere og mere overskuelig for vores kursuskontor”
Karsten Holt, Afdelingsleder hos Falck