Uddannelse og support

Support

Vi lægger stor vægt på, at vores kunder har en god oplevelse. Derfor står vi altid klar med support og vejledning, hvis der opstår spørgsmål i forbindelse med brugen af systemet. Vi har udviklet vores eget supportværktøj, ProTicket, som hjælper os med at sikre, at alle henvendelser bliver behandlet og håndteret professionelt.

  • Mandag til torsdag

    08.00-16.00
  • Fredag

    08.00-15.00
1.484

Besvarede tickets i ProTicket i 2018

1.107

Antal besvarede telefonhenvendelser i support i 2018

213

Antal besvarede mailhenvendelser i support i 2018

Uddannelse

Løbende uddannelse og undervisning af administratorer i plan2learn er ligeledes noget, vi tilbyder og vægter meget højt.

Nye kunder gennemgår typisk ”Basisuddannelsen for administratorer”, som er et kundetilpasset forløb, der tager udgangspunkt i lige netop den løsning, kunden har købt.
Basisuddannelsen giver adgang til fri support for administratorerne.

Herudover tilbydes uddannelsen løbende som en række åbne kurser, der finder sted i både Århus og København.

Du kan finde mere information om ”Plan2learn Administrator Uddannelsen” på vores uddannelsesside. Det er ligeledes her, du tilmelder dig og finder information om alle vores øvrige arrangementer, kurser og workshops for administratorer i plan2learn.

Christina

Åbne kurser

Daniel

Kundespecifikke kurser