Support

Uddannelse af administratorer

Du kan finde information om plan2learn basisuddannelsen, samt tilmelde dig ved at klikke her. For at du kan benytte dig af supporten, skal have gennemført plan2learn basisuddannelsen, og være administrator i systemet.

ProTicket

Du er altid velkommen til at kontakte supporten, når du har spørgsmål, så længe du er administrator med basisuddannelsen. Vi anbefaler, at du bruger ProTicket da det giver dig den mest effektive hjælp. Du kan finde ProTicket via venstre-menuen i dit system.

Support for kursister

Har du spørgsmål til brugen af plan2learn, skal du rette henvendelse til din organisations egen hotline, eller til den kontaktperson, der kan være nævnt i kursusbeskrivelsen. Oplysninger om egen hotline, kan du finde i øverste højre hjørne af katalogforsiden.

Support

Vi lægger stor vægt på, at vores kunder har en god oplevelse. Derfor står vi altid klar med support og vejledning, hvis der opstår spørgsmål i forbindelse med brugen af systemet. Vi har udviklet vores eget supportværktøj, ProTicket, som hjælper os med at sikre, at alle henvendelser bliver behandlet og håndteret professionelt.

  • Mandag til torsdag

    08.00-16.00
  • Fredag

    08.00-15.00

Uddannelse

Løbende uddannelse og undervisning af administratorer i plan2learn er ligeledes noget, vi tilbyder og vægter meget højt.

Nye kunder gennemgår typisk ”Basisuddannelsen for administratorer”, som er et kundetilpasset forløb, der tager udgangspunkt i lige netop den løsning, kunden har købt.
Basisuddannelsen giver adgang til fri support for administratorerne.

Herudover tilbydes uddannelsen løbende som en række åbne kurser, der finder sted i både Århus og København.

Du kan finde mere information om ”Plan2learn Administrator Uddannelsen” på vores uddannelsesside. Det er ligeledes her, du tilmelder dig og finder information om alle vores øvrige arrangementer, kurser og workshops for administratorer i plan2learn.

Karim

Åbne kurser

Daniel

Kundespecifikke kurser

Bliv kontaktet