Kundeservice på Facebook: Brilliant kundeservice, der både giver dig tilfredse og nye kunder

Om dette projekt

Ved du, hvordan du skal håndtere kundehenvendelser på Facebook? I dette online kursus får du et komplet framework til, hvordan du yder god kundeservice på Facebook, der også effektivt markedsfører din virksomhed (inkl. mange cases).

På kurset lærer du:
  • Hvordan du skal svare kunderne, og hvordan du IKKE skal svare + øvelser
  • Hvordan du håndterer kritik og klager på de sociale medier (trin-for-trin guide)
  • Hvordan du benytter svarskabeloner, så du kan spare en masse tid!
  • Hvordan du griber de sjove muligheder og vender kritik til positiv branding
Beskrivelse

Danmark er det land, der har flest Facebook-brugere i forhold til antal indbyggere, og DR’s medieundersøgelse viser også at for hvert år der går, så stiger brugen af Facebook i Danmark.

Facebook er altså et helt ekstraordinært værktøj for, at din virksomhed kan at nå ud til kunderne.

MEN kunderne stiller også høje krav til virksomhederne på Facebook. Undersøgelser viser blandt andet, at hele 42% forventer svar på deres henvendelser inden for 1 time.  67% forventer svar samme dag!

Og ikke nok med det, så kan én kundes kritik sprede sig som en steppebrand, hvis du ikke reagerer hurtigt (AKA shitstorm!)

Dette betyder, at det kan koste på bundlinjen, hvis du ikke formår at leve op til dine kunders forventninger.

LØSNINGEN er at arbejde strategisk med din kundeservice på Facebook, så du kan sikre dig, at dine kunder får en exceptionel god oplevelse.

SoMe-eksperten, Anders Witzel, viser dig alt hvad du skal vide i dette online kursus. Her får du Anders’ komplette framework til, hvordan du laver en kundeservice-strategi på Facebook, der både giver dig nye og tilfredse kunder. Lær blandt andet, hvordan du benytter svarskabeloner (og sparer en masse tid), og hvordan du griber de sjove muligheder, så du vender kritik til positiv branding.

Dette kursus er derfor for dig, der:

Administrerer en Facebook-side og gerne vil give dine kunder en ekstraordinær god oplevelse

Gerne vil have en virksomhedsside på Facebook, men frygter kritiske henvendelser fra utilfredse kunder

Når du er færdig med kurset, så vil du have et stærkt strategisk og praktisk fundament for at yde god kundeservice på Facebook.

Kontakt os

Kategori
Marketing
Udbyder
GoLearn