Beskrivelse
Danmark er det land, der har flest Facebook-brugere i forhold til antal indbyggere, og DR’s medieundersøgelse viser også at for hvert år der går, så stiger brugen af Facebook i Danmark.
Facebook er altså et helt ekstraordinært værktøj for, at din virksomhed kan at nå ud til kunderne.
MEN kunderne stiller også høje krav til virksomhederne på Facebook. Undersøgelser viser blandt andet, at hele 42% forventer svar på deres henvendelser inden for 1 time. 67% forventer svar samme dag!
Og ikke nok med det, så kan én kundes kritik sprede sig som en steppebrand, hvis du ikke reagerer hurtigt (AKA shitstorm!)
Dette betyder, at det kan koste på bundlinjen, hvis du ikke formår at leve op til dine kunders forventninger.
LØSNINGEN er at arbejde strategisk med din kundeservice på Facebook, så du kan sikre dig, at dine kunder får en exceptionel god oplevelse.
SoMe-eksperten, Anders Witzel, viser dig alt hvad du skal vide i dette online kursus. Her får du Anders’ komplette framework til, hvordan du laver en kundeservice-strategi på Facebook, der både giver dig nye og tilfredse kunder. Lær blandt andet, hvordan du benytter svarskabeloner (og sparer en masse tid), og hvordan du griber de sjove muligheder, så du vender kritik til positiv branding.
Dette kursus er derfor for dig, der:
Administrerer en Facebook-side og gerne vil give dine kunder en ekstraordinær god oplevelse
Gerne vil have en virksomhedsside på Facebook, men frygter kritiske henvendelser fra utilfredse kunder
Når du er færdig med kurset, så vil du have et stærkt strategisk og praktisk fundament for at yde god kundeservice på Facebook.