Sådan har Sleeknote skabt en effektiv marketingafdeling

Om dette projekt

Vil du have marketingresultater, som kan ses på bundlinjen? En struktureret og klar tidsprioritering er her den største udfordring for en marketer.

I dette kursus får du Emil Krisensten fra Sleeknote’s komplette framework til, hvordan du får mest muligt ud af din tid, så det kan mærkes på din marketingindsats.

På kurset lærer du:
  • Hvordan du laver gode målsætninger (med 3 frameworks)
  • Hvilke opgaver du skal prioritere, og hvilke du IKKE skal for at nå dine mål
  • Konkrete teknikker, tools, templates og meget mere.
Beskrivelse

Du kender det garanteret: Du skal både have styr e-mail markedsføring, sociale medier, SEO og meget mere, for at få det mest optimale marketing mix. Men hvordan får du prioriteret alle de opgaver, som du kan arbejde med inden for online marketing?

Det er en problematik, som langt de fleste kender i marketing branchen. Derfor er det nødvendigt at konfrontere den og skabe klar prioritering, så du kan få mest muligt ud af din dyrebare tid og de mange spændende muligheder, som online marketing rummer – uanset om du er selvstændig eller leder for en marketingafdeling på 200 personer.

Emil Kristensen, som er CMO og Co-founder af Sleeknote, har selv oplevet denne problematik, og hans erfaring er, at et struktureret marketingteam med klare tidsprioriteringer, giver skarpere marketingresultater.

I dette kursus giver Emil dig sit komplette framework til, hvordan du får mest muligt ud af din tid og marketingindsats. Du får konkrette teknikker og anbefalinger med udgangspunkt i Emils egne learnings + en masse templates, som du selv kan bruge.

Dette kursus er derfor for dig, der:

Gerne vil have prioriteret din hverdag og opgaver.

Er selvstændig eller CMO for en mindre eller stor marketingsafdeling – mange af principperne er de samme.

Forudsætninger

Kurset forudsætter ikke forudgående kendskab til diverse projekt- eller målsætningsværktøjer eller frameworks.

Kontakt os

Kategori
Marketing
Udbyder
GoLearn