Om dette projekt

Det her kursus er til dig, der vil tage din Facebook annoncering op på samme avancerede og lukrative niveau som de fleste førende bureauer i Danmark.

Halfdan afslører, hvilke værktøjer bureauerne bruger, og efter kurset vil du være i stand til selv at implementere dem i din Facebook annoncering.

På kurset lærer du:
  • ”Best Practice” tips til at lave content der performer bedst til Facebook annoncering
  • Hvorfor dynamiske annoncer er et af de mest effektive annonceværktøjer i Facebook, og hvordan du selv kommer igang
  • Hvordan din e-mail markedsføring giver endnu mere værdi, når den parres med din Facebook annoncering
  • Hvorfor Google Analytics ikke giver dig et retvisende indblik i dine konverteringer
  • Mere end 10 af Halfdan Timms bedste protips til valg af tools der fremmer online markedsføring på app, Snapchat, e-mail og Facebook
Beskrivelse

Arbejder du med online markedsføring, ved du, at Facebook nok er den mest effektive annonceringsplatform på markedet. Men det kræver efterhånden et vist niveau også at gøre Facebook til en af dine mest lukrative salgskanaler.

Halfdan Timm arbejder med over 100 danske virksomheder og har derfor et helt unikt kendskab til, hvordan virksomheder, i alle størrelser, får maksimalt udbytte af deres Facebook annoncering.

I dette kursus gennemgår han de redskaber og features, der vil tage din viden og dit niveau op på højde med de førende bureauer i branchen.

Kurset kan både ses sammenhængende men også fungere som et opslagsværk, hvor du kan hoppe rundt i de kapitler, der giver dig værdi i din nuværende situation – uanset om du er en enkeltmandsvirksomhed, arbejder med en mindre eller større webshop, eller har et ønske om at opsamle kvalificerede leads igennem Facebook.

Når du er færdig med kurset, har du en komplet værktøjskasse til at optimere din Facebook annoncering. Du vil opnå samme niveau som de førende bureauer, og dine nye færdigheder vil gøre en lukrativ forskel for din Facebook annoncering.

Kontakt os

Kategori
Marketing
Udbyder
GoLearn