Segmentering: Forstå din emotionelle kundetype virkelig godt

Om dette projekt

Lær at forstå dine kunders beslutningsgrundlag.

På kurset lærer du:
  • At bruge den forskningsbaserede og lavpraktiske teori om emotionelle kundetyper til at forstå dine kunders beslutningsgrundlag
  • Hvordan du på overskuelig vis kan evaluere dine markedsføringsmuligheder og prioritere dem, der resonerer bedst med din målgruppe
  • At bruge konkrete, veldokumenterede retningslinjer til at udarbejde markedsføringsmateriale, der tiltrækker kunder (helt ned til ord-, farve-, form- & medievalg)
Beskrivelse

I dette kursus lærer du hemmeligheden bag effektiv markedsføring – nemlig at tiltrække kunder i stedet for at jage dem!

Jannie og Sanne viser dig i kurset, hvordan du nemt kan forstå dine kunders beslutningsgrundlag ved hjælp af en forskningsbaseret analyseramme. Du lærer blandt andet at inddele dit kundesegment efter 4 emotionelle kundetyper og identificere de kundetyper, der er mest attraktive for din virksomhed. Dertil får du Jannie og Sannes bedste råd til at tiltrække flere kunder med nemme virkemidler såsom de rigtige, gennemtænkte ord og billeder i din markedsføring.

Efter kurset vil du vide lige præcis, hvordan du bedst muligt prioriterer dine marketingkroner og tiltag, så din markedsføring resonerer med den måde, som din målgruppe træffer deres beslutninger.

Kontakt os

    Kategori
    Marketing
    Udbyder
    GoLearn