Beskrivelse
E-mail er den bedst performende marketingkanal lige nu. Men det er ikke nok, at sende den samme e-mail ud til hele din liste – med samme budskab.
I dag forventer modtageren at læse et personaliseret budskab i mailen, og det er super vigtigt at have fokus på, hvis du gerne vil have succes med din e-mail markedsføring i fremtiden.
I dette kursus tager Emil Kristensen dig med på rejsen fra upersonlig og irrelevant massekommunikation, til hvordan du fremtidssikrer din e-mail markedsføring.
Du vil få viden omkring, hvor du skal prioritere din indsats, uanset hvor langt du er i processen.
Emil vil vise dig gode eksempler på, hvordan du kommer i gang med e-mail automation, og hvad trigger baserede e-mails kan gøre for din e-mail markedsføring.
Har du allerede arbejdet med triggers og automation kan du glæde dig til at få indblik i Sleeknotes e-mail journeys. Vil du gerne sætte din markedsføring på Beastmode? Så kan du også lære mere om samspillet i mellem kundens touchpoint, segmentering og leadscoring.
Forudsætninger
Kurset er til dig, der gerne vil sikre din e-mail markedsføring og arbejde professionelt med det for at få fuldt udbytte af den bedst konverterende marketingskanal i dag.