E-mail markedsføring på beastmode: Fra (irrelevante) nyhedsbreve til personaliseret kunderejse

Om dette projekt

Vil du lære, hvordan du tager din e-mail markedsføring op på højeste niveau?

Se med når en af Danmarks førende marketers, Emil Kristensen fra Sleeknote, indvier dig i, hvordan de største danske virksomheder opbygger en personaliseret kunderejse.

På kurset lærer du:
  • Hvordan du fremtidssikrer din e-mail markedsføring
  • Hvorfor personligt indhold er så vigtigt i 2019
  • Hvad du skal gøre for at sætte din e-mail markedsføring på Beastmode
  • Hvilke tools der hjælper dig med at planlægge e-mail journeys
Beskrivelse

E-mail er den bedst performende marketingkanal lige nu. Men det er ikke nok, at sende den samme e-mail ud til hele din liste – med samme budskab.

I dag forventer modtageren at læse et personaliseret budskab i mailen, og det er super vigtigt at have fokus på, hvis du gerne vil have succes med din e-mail markedsføring i fremtiden.

I dette kursus tager Emil Kristensen dig med på rejsen fra upersonlig og irrelevant massekommunikation, til hvordan du fremtidssikrer din e-mail markedsføring.

Du vil få viden omkring, hvor du skal prioritere din indsats, uanset hvor langt du er i processen.

Emil vil vise dig gode eksempler på, hvordan du kommer i gang med e-mail automation, og hvad trigger baserede e-mails kan gøre for din e-mail markedsføring.

Har du allerede arbejdet med triggers og automation kan du glæde dig til at få indblik i Sleeknotes e-mail journeys. Vil du gerne sætte din markedsføring på Beastmode? Så kan du også lære mere om samspillet i mellem kundens touchpoint, segmentering og leadscoring.

Forudsætninger

Kurset er til dig, der gerne vil sikre din e-mail markedsføring og arbejde professionelt med det for at få fuldt udbytte af den bedst konverterende marketingskanal i dag.

Kontakt os

    Kategori
    Marketing
    Udbyder
    GoLearn