Hvorfor vælge digital kursusadministration? Mange organisationer udbyder kurser til egne medarbejdere for at styrke deres kompetenceprofil, eller tilbyder et kursuskatalog med aktiviteter til eksterne kursister. Det kan i mange tilfælde være en ressourcetung proces. Ofte vil en kursusansvarlig medarbejder sidde og tilmelde kursisterne til kurser én ad gangen. Men hvorfor bruge mere tid og flere ressourcer, end hvad der er allermest nødvendigt?
Med digital kursusadministration vil du automatisere og samle mange af de processer, som du håndterer manuelt, eller i flere forskellige systemer. Efter implementeringen af et learning management system vil du nemlig have én samlet portal, hvor både leder og kursist kan tilgå alle arbejdsgange, der omhandler administrationen af kurser.
Sæt strøm til din kursusadministration og få:
✔️ Et samlet overblik, opgavestyring, og automatisk dokumentation af kurser
✔️ Sparet tid, penge og ressourcer ved at automatisere arbejdsgange
✔️ En fælles platform for alle kursister til e-læring, online aktiviteter og fremmøde kurser
✔️ Digital selvbetjening for kursister, instruktører og ledere – lad kursisterne styre egen læring