Mange organisationer udbyder kurser til enten medarbejdere eller eksterne kursister, og det kan i mange tilfælde være en ressourcetung proces. Ofte vil en kursusansvarlig medarbejder sidde og tilmelde medarbejdere til kurser én ad gangen. Men hvorfor bruge mere tid og flere ressourcer, end hvad der er allermest nødvendigt?
Når du håndterer kursusadministration med et LMS vil du automatisere og samle mange af de processer, som du håndterer manuelt, eller i flere forskellige systemer. Efter implementeringen af et learning management system vil du nemlig have én samlet portal, hvor både leder og medarbejder kan tilgå alle arbejdsgange, der omhandler administrationen af kurser.
Sæt strøm til din kursusadministration og få:
✔️ Et samlet overblik, opgavestyring, og automatisk dokumentation af kurser
✔️ Sparet tid, penge og ressourcer ved at automatisere arbejdsgange
✔️ En fælles platform for alle medarbejdere til e-læring, online aktiviteter og fremmøde kurser
✔️ Digital selvbetjening for kursister, instruktører og ledere – lad medarbejderen styre egen læring