Beskrivelse
Din målgruppe er på Instagram, og du vil gerne gøre din virksomhed synlig for dem, så derfor opretter du en virksomhedsprofil på Instagram.
Dine ambitioner er høje, men du formår ikke at udnytte Instagrams potentiale. Ganske enkelt fordi du ikke ved, hvad du skal poste.
Du er i tvivl om hvilke billeder og hashtags, der appellerer til din målgruppe, og hvor ofte du skal poste for effektivt at markedsføre din virksomhed.
Se hvordan du aldrig kommer i tvivl om, hvad du skal poste i dette online Instagram kursus. Instragram-eksperten, Rolf Nordal, viser dig trin-for-trin, hvordan du laver billeder, billederbeskrivelser og finder hashtags, der kan sælge til DIN målgruppe + værktøjer til at planlægge og automatisere din posting.
Dette kursus er derfor for dig, der:
Har en virksomhedsprofil på instagram, som ikke vokser eller sælger
Er SoMe-manager, men mangler værktøjer til, hvordan du skaber effektivt indhold på Instagram.
Når du er færdig med dette online kursus, har du et stærkt strategisk og praktisk fundament for, at du kan producere indhold på Instagram, der sælger.
Forudsætninger
Dette kursus forudsætter et grundlæggende kendskab til Instagram. Hvis din virksomhed ikke har en Instagram-profil eller er meget ny på platformen, så anbefaler vi, at du ser Thorbjørn Braads kursus: “Sådan kommer din virksomhed godt i gang med Instagram”.