OneNote 2: Samarbejde online i OneNote

Om dette projekt

Vil du have mere ud at brugen af Microsoft Offices OneNote program? Så er dette kursus, der fokuserer på samarbejdet i OneNote “i skyen”, det helt rigtige kursus for dig.

På kurset lærer du:
  • Hvordan du gemmer dine noter på OneDrive og/eller Sharepoint, så du kan tilgå dem fra alle devices
  • Hvordan du samarbejder med dine kolleger i OneNote, så I fremover har nye og bedre muligheder for deling og samarbejde om noter og informationer
  • Hvordan du bruger OneNotes søgeværktøjer for at få et bedre og mere effektivt overblik over teamets noter
Beskrivelse

Microsoft Offices OneNote program er den perfekte digital notesbog til samarbejde om noter i teams. Programmet er i forvejen eminent til at tage noter og samle idéer og kan håndtere både tekst, billeder, Word-dokumenter, e-mails, regneark, digital håndskrift, lyd- og videooptagelser, PDF-filer og meget mere.

Gemmer du dine OneNote notesbøger i en cloudbaseret løsning som Sharepoint, er programmet desuden et ualmindeligt stærkt værktøj til teams, der samarbejder om informationer, referater og noter.

Dette kursus er efterfølgeren til Grundkurset i OneNote. I dette kursus taler vi ikke så meget om, hvordan du bruger OneNote, men fokuserer på hvordan du deler en notesbog, hvor du deler, og hvordan du og dit team samarbejder i OneNote. Til slut i kurset er der desuden fokus på, hvordan OneNote også er integreret i Planner, Teams og Sharepoint.

Vil du gerne lære at samarbejde “smartere” med dine kolleger i OneNote, så I fremover kan løfte jeres måde at dele interne noter og informationer, så er dette kursus perfekt til dig.

Forudsætninger

Du får størst udbytte af dette kursus, hvis du i forvejen har kendskab til de basale funktioner i OneNote. Ønsker du et mere grundlæggende kendskab til OneNote, anbefaler vi at starte med kurset “Grundkursus i OneNote: Kom i gang med at bruge den smarte, digitale notesbog”.

Kontakt os

    Kategori
    Office
    Udbyder
    GoLearn