Beskrivelse
Microsoft Offices OneNote program er den perfekte digital notesbog til samarbejde om noter i teams. Programmet er i forvejen eminent til at tage noter og samle idéer og kan håndtere både tekst, billeder, Word-dokumenter, e-mails, regneark, digital håndskrift, lyd- og videooptagelser, PDF-filer og meget mere.
Gemmer du dine OneNote notesbøger i en cloudbaseret løsning som Sharepoint, er programmet desuden et ualmindeligt stærkt værktøj til teams, der samarbejder om informationer, referater og noter.
Dette kursus er efterfølgeren til Grundkurset i OneNote. I dette kursus taler vi ikke så meget om, hvordan du bruger OneNote, men fokuserer på hvordan du deler en notesbog, hvor du deler, og hvordan du og dit team samarbejder i OneNote. Til slut i kurset er der desuden fokus på, hvordan OneNote også er integreret i Planner, Teams og Sharepoint.
Vil du gerne lære at samarbejde “smartere” med dine kolleger i OneNote, så I fremover kan løfte jeres måde at dele interne noter og informationer, så er dette kursus perfekt til dig.
Forudsætninger
Du får størst udbytte af dette kursus, hvis du i forvejen har kendskab til de basale funktioner i OneNote. Ønsker du et mere grundlæggende kendskab til OneNote, anbefaler vi at starte med kurset “Grundkursus i OneNote: Kom i gang med at bruge den smarte, digitale notesbog”.