Marketing psykologi: Sådan skaber du engagerende brugeroplevelser på nettet

Om dette projekt

Lær at anvende marketing psykologi til at designe engagerende online brugeroplevelser, der får folk til at skride til handling.

På kurset lærer du:
  • At bruge psykologi til at designe effektive, sjovere og mere engagerende brugerinteraktioner
  • At motivere dine brugere til at skride til handling (og få dem til at udforske alt, hvad produktet har at byde på)
  • Formulere brugervalg til din fordel
  • Fastholde passionerede og engagerede brugere
Beskrivelse

I dette 2 timers kursus vil Anders Toxboe, internationalt anderkendt speaker inden for persuasive design og UX, gennemgå de mest effektive psykologiske principper og forklare, hvordan du let kan anvende dem til selv at skabe forførende brugeroplevelser i dine online produkter.

Udgangspunktet for kurset er i marketing psykologi. Du vil blive introduceret til de underliggende psykologiske principper, der driver mennesket til at skride til handling. På kurset får du blandt andet indblik i psykologien bag menneskers handlinger, hvordan vi tænker, hvordan vi reagerer, hvad der motiverer os, og hvordan vi træffer beslutninger. Du vil få konkrete værktøjer til at designe online produkter, der ikke blot får brugerne til at benytte dine produkter, men også blive forelskede i det.

Kurset er for dig, hvis du er iværksætter, growth hacker, webdesigner, UX’er, interaktionsdesigner, konverteringsspecialist, forretningsudvikler, eller hvis du interesserer dig for, hvordan man skaber forførende brugeroplevelser for online produkter.

Kontakt os

Kategori
Marketing
Udbyder
GoLearn