7 gode tips til personlig effektivitet

Om dette projekt

Desværre lever de fleste af os i en hverdag, hvor store informationsmængder og hyppige forstyrrelser forhindrer os i at holde fokus og være effektive. I dette kursus får du 7 bud på arbejdsvaner, der vil hjælpe dig med at opnå større personlig effektivitet.

På kurset lærer du:
  • At lave en realistisk og effektiv planlægning, der ikke skrider
  • Hvordan du skaber og bevarer overblikket over dine opgaver i en travl hverdag
  • Hvordan A B C D E metoden kan hjælpe dig med at prioritere din tid
  • Hvordan du bliver mere fokuseret
  • At undgå de forstyrrelser, der dagligt stjæler store mængder af din produktive arbejdstid
Beskrivelse

Én af de vigtigste grunde til arbejdsglæde er følelsen af fremdrift. Desværre er det ikke unormalt, at en almindelig kontormedarbejder oplever at blive forstyrret op til 20 gange i minuttet. 50% af gangene kommer forstyrrelserne fra os selv, og det er i høj grad noget, der stjæler dit fokus og din evne at skabe fremdrift.

Så hvordan får du flere timer i døgnet og mere fra hånden, så du kan sætte flueben ved dine mange arbejdsopgaver, når tiden til fokusere er sparsom? Et godt bud er at få dig nogle nye effektive arbejdsvaner.

I dette kursus bliver du præsenteret for 7 effektive arbejdsvaner, der med sikkerhed kan give dig mere fokus og overskud i hverdagen. Og som en bonus får du også et ekstra lille tip til, hvordan du gør effektivitet til en god vane.

Virker det? Bliver du mere effektiv, når du har set kurset?

Nej, ikke før du rent faktisk beslutter dig for at benytte nogle af de samme effektive arbejdsteknikker som USA’s tidligere præsident Barak Obama, Facebooks grundlægger Mark Zuckerberg & Amazons CEO Jeff Bezos også bruger hver dag til at højne deres personlige effektivitet.

Dette kursus er til dig, der hurtigt vil lære, hvordan du skaber fokus til at nå mere på mindre tid. Gevinsten er ikke kun mere tid, men også mere overskud og glæde i din hverdag.

Kontakt os

    Kategori
    Performance & Trivsel
    Udbyder
    GoLearn