Uddannelse & support

Support

I supporten lægger vi stor vægt på, at vores kunder har en god oplevelse med brugen af plan2learn. Derfor står vi altid klar med 2. level support og vejledning, hvis der opstår spørgsmål i forbindelse med brugen af systemet.

Vi har udviklet vores helt eget supportværktøj, ProTicket,  som hjælper os med at sikre, at alle henvendelser bliver behandlet og håndteret yderst professionelt.

Vi sidder altid klar ved telefonen til at hjælpe dig. Vores åbningstider er mandag til torsdag fra kl. 8:00 til 16:00 og fredag fra kl. 8:00 til 15:00.

Uddannelse

Løbende uddannelse og undervisning af administratorer i plan2learn er ligeledes noget, vi tilbyder og vægter meget højt.

Nye kunder gennemgår typisk ”Basisuddannelsen for administratorer”, som er et kundetilpasset forløb, der tager udgangspunkt i lige netop den løsning, kunden har købt.
Basisuddannelsen giver adgang til fri support for administratorerne.

Herudover tilbydes uddannelsen løbende som en række åbne kurser, der finder sted i både Aarhus og Høje Taastrup.

Du kan finde mere information om ”Plan2learn Administrator Uddannelsen” på vores uddannelsesside. Det er ligeledes her, du tilmelder dig og finder information om alle vores øvrige arrangementer, kurser og workshops for administratorer i plan2learn.